.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهترین همراه‌های سفر

در سفرهای خود همواره به یک سری تجهیزات اولیه نیازمندیم. البته امروزه بسیاری از ابزار الکترونیکی و قابل شارژ از قبیل mp3 و دوربین‌های دیجیتال و مهمتر از همه دستگاه موبایل از لوازم اولیه سفر محسوب می‌شوند.

به گزارش شمال نیوز ، مجله "تایم" در این شماره خود به معرفی برخی دستگاه‌ها و تجهیزات الکترونیکی و دیگر تجهیزاتی که برای سفر لازم است، پرداخته است.


Yelp app

یکی از دغدغه‌های اصلی در سفر، یافتن یک رستوران خوب و جدید است. اما شما نمی‌توانید تنها به مجله‌های ویژه خطوط هوایی یا مجله‌های هتل که مکان‌هایی این چنین را به شما معرفی می‌کند، اکتفا کنید.

تلفن‌های همراه آی فون با اتصال به پایگاه خدمات اجتماعی Yelp این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا با راهنمایی اینترنت، رستوران دلخواه خود را بیابید. یا می‌توانید بهترین‌ها را انتخاب کرده و بعداً سری به آنها بزنید.


Motorola Droid

سیستم عامل Google's Android در 6 نوع گوشی بکار می رود اما Droid جدید موتورولا از همه هیجان‌انگیز تر است. نه تنها نسخه منحصر به فرد و نسخه ارتقا یافته 2 است بلکه اولین نسخه‌ای است که توسط Google Maps navigation تجهیز شده‌است. این نرم‌افزار مجهز به سیستمی است که به صورت گویا همه جزئیات و پیچ‌وخم‌های خیابان‌ها را اعلام می‌کند. ضمناً به شما اجازه می‌دهد بدون اینکه مجبور باشید حروف را تایپ کنید فقط آنها را تلفظ کنید تا مکان موردنظر را بیابد.

گوشی‌های جدید موتورولا با قابلیت پخش فیلم و ویدئو با کیفیت DVD و دوربین 5 مگاپیکسل به این سیستم مجهز شده‌است. علاوه بر این نرم‌افزار فوق امکان تبادل ایمیل و‌ به روز رسانی تقویم را نیز دارد.


Energizer Xpal SP2000

شارژر Xpal SP2000 تا زمانی که آفتاب می‌تابد وسیله‌ای برای ذخیره‌سازی انرژی خورشیدی است. این بسته ذخیره‌سازی نیروی خورشیدی توانایی شارژ بسیاری از دستگاه‌های کوچکی مانند موبایل یا وسایل صوتی همراه،‌ دوربینهای دیجیتال و .... را دارد. این دستگاه برای ذخیره انرژی خورشید نیاز دارد 6 ساعت در معرض تابش آفتاب باشد، البته توسط نیروی الکتریکی نیز قابل شارژ است وبرای ذخیره کامل انرژی نیاز به 3 ساعت اتصال به برق شهری دارد.


دوربین دیجیتال Pentax K-x

به جای استفاده از دوربین‌های آماتوری در سفرها از این پس میتوانید از دوربین دیجیتال تک لنزی Pentax K-x استفاده کنید. این دوربین قابلیت عکاسی با کیفیت 12.4 مگاپیکسل و فیلم‌برداری با کیفیت HDرا دارد. از لحاظ کیفیت عکس این دوربین نگرانی نداشته باشید زیرا یک دوربین تک‌لنزی با کیفیت عالی است که شما می‌توانید با آن عکاسی خود را از آماتور به سطح حرفه‌ای ارتقا دهید.


Kensington Power Inverter

امروزه لوازم الکترونیکی همه‌جا همراه همه هستند و توانایی فراد را به صورت شگفت‌انگیزی بالا برده‌اند. اما وقت شارژ آنها شما متوجه محدودیت آنها می‌شوید چون باید برای شارژ آنها دنبال مکان مناسبی بگردید. دستگاه مبدل نیروی Kensington این امکان را به وجود آورده‌است تا خودروی خود را تبدیل به یک پایگاه انرژی برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی خود بکنید. فقط کافی است فیش آن را به جایگاه فندک خودرو متصل کنید پس از آن می‌توانید به طور همزمان سه وسیله الکترونیکی را شارژ کنید. در این مبدل یک جایگاه برای اتصال پریز و دو جایگاه ویژه USB تعبیه شده‌است.


Optoma PK101 Pico Pocket Projector

این دستگاه توانایی ایجاد یک تصویری 60 اینچی را دارد. تصویر بوجود‌آمده توسط این دستگاه درعین اینکه دارای حجم کم می‌باشد کاملا واضح است. وزن این دستگاه 4 انس است و به اندازه‌ای است که به راحتی قابل حمل است و در جیب جای می‌گیرد. به مدت یک ساعت ونیم شارژ را نگه می‌دارد. شما با این دستگاه می توانید ویدئوها و عکس‌های دلخواه خود را به همراه داشته‌باشید و نمایش دهید. این دستگاه مجهز به LED است که تا 20000 ساعت کار می‌کند.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.